Spreek de taal van jouw klant

Content

 

Als serieuze ondernemer zou je continue content moeten creëren die voor jouw klant interessant is. Content Marketing is key. 

Nooit af

Content Creatie

Een website, blog of zelfs vlog is nooit af. Was het jaren terug zo dat je je maar beter kon focussen op één onderwerp, tegenwoordig is het juist van belang dat je grote diversiteit laat zien binnen eenzelfde semantische veld. Volg je mij nog? Waarschijnlijk niet. Dat begrijp ik goed. Want het vullen van jouw website met teksten en afbeeldingen die de vindbaarheid versterken en van bezoekers klanten maakt is pas succesvol wanneer je daar eerst een plan voor uitwerkt.

Heb jij maar geen succes met al de content die jij creëert? Laat ons je helpen

“Without Visitors to there can’t be conversions. Without conversions though you don’t get a salary. Focus. Analyze outcomes”.

—Avinash Kaushik

Direct Mailings

Een klassieker in de marketing. Direct Mailing. Het ongevraagd versturen van marketing uitingen is niet meer van deze tijd. Gelukkig maar want we zijn nu veel meer op de hoogte van de interesses van de klant. Daar stemmen we onze content op af.

Laat je teksten door een tekstschrijver schrijven

Ondanks dat het accent steeds meer op andere vormen van content komt te liggen zal content in de vorm van tekst die moet bijdragen aan de conversie nooit verdwijnen. De uitdaging zit hem erin dat het voor veel ondernemers lastig is om zelf dat te schrijven wat hun klanten het meeste aanspreekt. Uitbesteden is dan ook vaak verstandiger dan zelf schrijven.

Commercieel schrijven is echt anders dan journalistiek schrijven

Met commerciële teksten hebben we een heel ander doel voor ogen dan met informatieve teksten. Niet voor niets dat dit om een andere schrijfstijl vraagt. Met andere stijlregels en niet te vergeten een nog grotere afstemming op de doelgroep.

Bloggen moet!

Meen je dat nou? Ja! Want bloggen is de manier om beter vindbaar te zijn in o.a. Google. Want Google is gek op blogs. Juist omdat ze zoveel relevante informatie bevatten en natuurlijkerwijs beter aansluiten bij de wensen van Google. Dat betekent niet dat je alle algoritmen van Google aan je laars kunt lappen. SEO is en blijft nog steeds de nummer 1 Marketing Strategie met de hoogste mate van succes.

Keyword stuffing is lang verleden tijd

Denk nu niet dat je met het overmatig gebruik van keywords jezelf een plezier doet en de vindbaarheid toeneemt. Dat is allang niet meer zo. Sterker nog, volgens recente richtlijnen is het plaatsen van semantisch aanverwante woorden belangrijker. Meer over SEO.

Process

De Customer Centric Marketing Methode

Fase 1. De zoektocht

Het begint ermee dat we onderzoeken wat we zouden moeten doen om het aankoop proces voor de klant te vereenvoudigen zodat de omzet stijgt.

Fase 2. Het grote verschil

Vervolgens trekken we het verschil recht tussen wat zij willen kopen en hoe zij het willen kopen en wat jij te koop aanbiedt.

Fase 3. De uitvoering

Breng het verkoopproces in kaart en zet alle neuzen dezelfde kant op zodat alle betrokken de Branding Strategie naleven en het verkoopproces effectiever wordt.

Klanten

Voorbeelden van websites

kpn
logo1
maxi
Monuta

Laat deze kans niet onbenut

De Missing Link

Heb je een goedlopend bedrijf maar blijft groei al een tijdje uit. Dan is dit waarschijnlijk de Missing Link: Customer Centric Marketing. Omdat klanten prima weten waar jouw groeimogelijkheden liggen maar je hen niet eerder bij jouw Marketing Strategie hebt betrokken.