Omdat de klant centraal staat

Content Marketing

 

Content Marketing heeft een steeds belangrijkere plaats gekregen in de Marketing Strategie. Niet in de laatste plaats omdat eigenlijk alles online al bestaat en je dus nog harder je best moet doen hierin jouw positie te verwerven en zoekmachines als Google er steeds meer waarde aan hechten. Want waarom zou iemand zaken met jou moeten doen en niet met een ander?

Content Marketing Strategie

Het is inmiddels algemeen bekend. Als serieuze ondernemer zou je continue content moeten creëren die voor jouw klant interessant is. Content Marketing is key. Een website, blog of zelfs vlog is nooit af. Was het jaren terug zo dat je je maar beter kon focussen op één onderwerp, tegenwoordig is het juist van belang dat je grote diversiteit laat zien binnen eenzelfde semantische veld. Volg je mij nog? Waarschijnlijk niet. Dat begrijp ik goed. Want het vullen van jouw website met teksten en afbeeldingen die de vindbaarheid versterken en van bezoekers klanten maakt is pas succesvol wanneer je daar eerst een plan voor uitwerkt.

Heb jij maar geen succes met al de content die jij creëert? Laat ons je helpen

“Without Visitors to there can’t be conversions. Without conversions though you don’t get a salary. Focus. Analyze outcomes”.

—Avinash Kaushik

Laat deze kans niet onbenut

De Missing Link

Heb je een goedlopend bedrijf maar blijft groei al een tijdje uit. Dan is dit waarschijnlijk de Missing Link: Customer Centric Marketing. Omdat klanten prima weten waar jouw groeimogelijkheden liggen maar je hen niet eerder bij jouw Marketing Strategie hebt betrokken.