Omdat de klant centraal staat

Online Marketing Strategie

 

Waarom is de ene website direct een succes en wordt de andere dat nooit. Zelfs wanneer de middelen die worden ingezet nagenoeg gelijk zijn blijft dit verschil een doorn in het oog. Het antwoord is simpel: Wanneer de Marketing Strategie ontbreekt blijft het resultaat uit.

Een Online Marketing Strategie: Wat & Hoe?

Return of Investement (ROI), een veel gehoorde kreet als het om marketing gaat. Marketing betekent investeren. Vaak een kostbare investering. Toch hoeft een website niet duur te zijn wanneer je je bedenkt dat een goede strategie zorgt voor een stijging van jouw omzet. Hiermee worden de kosten ruimschoots gecompenseerd. Maar wat maakt een website nu tot een succes? Het begint bij de basis: een goede voorbereiding. Die bestaat doorgaans uit een gedegen Online Marketing Startegie, veelal gebaseerd op uitvoerig Online (SEO) Onderzoek.

Het antwoord op twee belangrijke vragen

  1. WAT wil je met jouw online activiteiten bereiken?
  2. En HOE denk je dit te bereiken?

Om deze vragen goed te beantwoorden is het zaak om bij een aantal onderdelen stil te staan voordat je aan de realisatie van jouw website of online campagne begint. Wij zetten er een paar voor u op een rij:

Wat maakt de aanpak van Global Lexis EXTRA waardevol?

Global Lexis werkt met senior marketeers. Internet experts van het eerste uur. Mensen die ervaring hebben in het bedrijfsleven. Die het verschil kunnen uitleggen tussen traditionele marketing en de continue veranderende Online Marketing. Zij helpen je bij het kiezen van de beste strategie. Door goed te kijken naar jouw bedrijfsstrategie en deze te vertalen naar een effectieve Online Marketing Strategie. Dat doen zij vanuit ervaring en kennis zodat je aan hen een sparringspartner hebt die je verder helpt op meerdere fronten. Juist door kritisch te zijn en innovatief.

Meer weten over Global Lexis, Online Marketing? Klik hier

Laat deze kans niet onbenut

De Missing Link

Heb je een goedlopend bedrijf maar blijft groei al een tijdje uit. Dan is dit waarschijnlijk de Missing Link: Customer Centric Marketing. Omdat klanten prima weten waar jouw groeimogelijkheden liggen maar je hen niet eerder bij jouw Marketing Strategie hebt betrokken.