Omdat de klant centraal staat

Leads in Linkedin

 

LinkedIn is bij uitstek het beste medium voor wie business to Business (B2B) contacten zoekt. Het is dé plek online te netwerken met andere ondernemers of vakgenoten. Toch is het niet eenvoudig om hiermee succesvol te zijn. Dat komt omdat ook LinkedIn het beste werkt wanneer je er een Marketing Strategie op toepast.

NIEUW: LinkedIn anno 2019

LinkedIn is het meest populaire Social Media platform voor zakelijke doeleinden. Het is dè plek om jezelf of jouw bedrijf te profileren. Maar hoe maakt u optimaal gebruik van de mogelijkheden voor LinkedIn? Hoe gebruikt u LinkedIn op een manier zodat het daadwerkelijk omzet genereert? Wat zet u er wel op en wat nu juist niet? En wat kunt u zelf en wat kunt u maar beter uitbesteden?

Steeds meer de one-stop-shop place-to-be

LinkedIn is druk bezig om de mogelijkheden van haar leden uit te breiden. Het wordt steeds gemakkelijker om uw Content Marketing strategie te combineren met de vele mogelijkheden van LinkedIn. Maar ook GLOBAL LEXIS | Online Marketing is druk met het vergroten van de mogelijkheden voor uw als klant. We werken hard aan een training waarin u eenvoudig gebruik leert maken van LinkedIn. Omdat wij van huis uit een Marketing Bureau zijn vertellen wij u niet allen hoe LinkedIn werkt maar ook wat echt werkt. Onderwerpen die aan de orde komen zijn:

  • Het opzetten van uw LinkedIn profiel zodat het effectiever werkt
  • Het bepalen van uw zichtbaarheid op LinkedIn
  • Het instellen van uw notificaties
  • Het bepalen van uw doelgroep op LinkedIn
  • Het bepalen van uw boodschap op LinkedIn
  • Het bepalen van uw doelstelling op LinkedIn
  • Het uitwerken van een LinkedIn Marketing Plan
  • Het instellen van de belangrijkste functies
  • Adverteren in LinkedIn

De training die elke MKB-er zou moeten volgen

LinkedIn is voor zowel grote als kleine ondernemingen interessant. Maar juist voor de MKB-er is LinkedIn onmisbaar. Het is de gemakkelijkste manier om een online netwerk op te bouwen, uzelf te profileren en uw omzet te vergroten.

Wilt u weten of deze LinkedIn training ook voor u interessant is? Of wilt u geïnformeerd worden over de tijden en de lokaties? Laat het ons weten

Laat deze kans niet onbenut

De Missing Link

Heb je een goedlopend bedrijf maar blijft groei al een tijdje uit. Dan is dit waarschijnlijk de Missing Link: Customer Centric Marketing. Omdat klanten prima weten waar jouw groeimogelijkheden liggen maar je hen niet eerder bij jouw Marketing Strategie hebt betrokken.